Conectați
71 produse

Sneakerși și pantofi Nike SB Dunk Low

Derulați în jos
Derulați în jos

Dunk Low

O poveste dulce-amară despre înfrângere și victorie. După încercări eșuate în anii '90s, când Nike încerca să se infiltreze pe noua piață, Reese Forbes, Gino Iannucci, Richard Mulder și Danny Supa, o echipă de skate profesioniști, au venit în ajutorul numelui Nike's în jurul începutului noului mileniu. Aceștia au creat adidași care vor cuceri atât comunitatea de skate, cât și publicul larg de sneakerheads. Modelul se bazează pe modelul clasic de b-ball Dunks al designerului Peter Moore. Noua tehnologie folosită aici este Zoom Air pe călcâiul pantofului, împreună cu o limbă mare căptușită pentru un confort sporit. În cele din urmă, Nike oferă adidași ușor de purtat și confortabili pentru skate. Decizia mileniului a fost aceea de a lansa modelul în număr limitat, doar în magazine exclusiviste. Această mișcare strategică a declanșat o agitație incredibilă, ceea ce a dus la cozi interminabile care au degenerat în mod excepțional în revoltă.

Nike SB

Ideea pentru Nike SB a fost inspirată de două evenimente cheie de la sfârșitul anilor 1990 - revenirea popularității skateboarding-ului și lansarea Nike Dunk, un pantof de baschet pe care skateboarderii au început să-l adopte pentru designul și durabilitatea sa. Nike SB a fost lansat oficial în martie 2002, cu patru variante de culori inițiale Dunk Low Pro. Acest lucru a marcat intrarea dedicată a Nike pe piața skateboarding-ului. Nike SB a colaborat cu numeroși skateri profesioniști, cum ar fi Paul Rodriguez, Stefan Janoski, și Eric Koston, pentru a crea modele de pantofi de firmă adaptate la stilurile lor individuale de skateboarding. În 2023, marca a lansat o altă siluetă Dunk colaborativă cu Yuto Horigome - câștigătorul primei Olimpiade de skateboarding. Devotamentul său față de skateboarding a făcut ca Nike SB să lanseze o aplicație dedicată numită "Nike SB" pentru a se adresa comunității de skateboarding. Aplicația oferă conținut legat de skate, știri și lansări de produse. Marca este cunoscută pentru temele sale creative și unice pentru lansările de adidași. Unele teme au inclus lanțuri de fast-food precum McDonald's și Starbucks, precum și colaborări cu magazine de skate și artiști.