Conectați

Întrebări frecvente

Pot avea magazinul meu electronic/marca mea adăugată la FLEXDOG?

Da, dar mai întâi trebuie să treci de aprobarea echipei noastre. Dacă doriți să deveniți un partener FLEXDOG, vă rugăm să ne contactați.

Sunt produsele de pe FLEXDOG autentice?

Partenerii noștri sunt magazine verificate și ne pasă cu adevărat de selecția lor. Autenticitatea unui anumit produs este întotdeauna responsabilitatea vânzătorului respectiv. Dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea produselor lor, vă rugăm să ne anunțați. Alternativ, vă rugăm să contactați vânzătorul direct pentru a dovedi autenticitatea bunurilor.

De ce ar trebui să mă înregistrez pe FLEXDOG?

Prin înregistrarea și crearea unui profil, beneficiați de avantaje și caracteristici pe care un utilizator care nu este conectat nu le are. De exemplu, posibilitatea de a concura pentru adidași și haine gratuite în cadrul concursurilor noastre, dar și alte beneficii. Este suficient să configurați o notificare atunci când un produs își schimbă prețul sau nu mai este în stoc. Creați-vă propriile colecții și liste de produse în funcție de popularitate sau amânați recenziile despre adidași în funcția noastră Sneaker Seeker. Acestea și multe alte beneficii sunt disponibile doar pentru cei care au propriul profil.

Ce este resell și cine sunt partenerii noștri de resell?

Resell este un termen care desemnează revânzarea de adidași și îmbrăcăminte limitată. Prețul de revânzare este, de obicei, mai mare decât prețul de vânzare cu amănuntul original al produsului. Acest lucru se datorează faptului că acestea sunt produse foarte limitate și de dorit, în cazul cărora cererea depășește cu mult oferta de pe piață. Partenerii de resell sunt magazine specializate în această revânzare a produselor. Aceștia au deseori produse pe care nu le puteți obține nicăieri altundeva în acel moment.

Resell este același lucru cu second-hand?

Nu, nu este. Resell este o piață secundară unde produsele sunt revândute, dar, spre deosebire de magazinele second-hand, produsele din magazinele de revânzare sunt noi, neuzate și ambalate în ambalajul lor original.

În cât timp ajung încălțămintea/ îmbrăcămintea mea?

Timpul de livrare depinde întotdeauna de partenerul specific cu care finalizați achiziția. Pentru o livrare specifică, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți. Aceștia vor fi bucuroși să vă informeze cât timp va dura până când produsul va ajunge la domiciliul dumneavoastră.

Pot să fac publicitate pentru produsele mele pe FLEXDOG?

Este vorba de un sneaker, de modă sau de o altă chestiune legată de flex? Dacă da, suntem siguri că putem găsi o soluție. Puteți folosi site-ul nostru web sau rețelele noastre sociale pentru a o promova. Contactați-ne la [email protected]

Pot să lucrez pentru FLEXDOG?

Din când în când căutăm noi colegi. Și căutăm întotdeauna pe cineva care să fie apropiat de proiectul nostru. Dacă doriți să lucrați pentru noi, urmăriți profilul nostru de LinkedIn sau trimiteți-ne un e-mail la [email protected] și spuneți-ne ce ați dori să faceți pentru noi.

Ce se întâmplă dacă încălțămintea/îmbrăcămintea pe care o caut nu se găsește pe FLEXDOG?

It can sometimes happen. Products are often sold out, or we haven't discovered this particular item yet. Do you have a tip for us on a new brand? Send it to us at [email protected].

Ce mărime de sneakerși ar trebui să aleg?

Tabelele noastre de mărime vă pot ajuta să vă alegeți mărimea. Alternativ, încercați să apelați la serviciul de asistență pentru clienți al unui partener specific, care va avea experiență în ceea ce privește dimensiunea.

Ce ar trebui să fac dacă mărimea mea este epuizată?

Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să configurați o notificare de reaprovizionare. Puteți face clic pe pictograma clopot direct pe pagina de detalii a produsului selectat și puteți seta pur și simplu alerta. De îndată ce produsul este din nou în stoc, vă vom trimite o alertă.