Conectați
115 produse

Nike SB StockX

Nike SB

Ideea pentru Nike SB a fost inspirată de două evenimente cheie de la sfârșitul anilor 1990 - revenirea popularității skateboarding-ului și lansarea Nike Dunk, un pantof de baschet pe care skateboarderii au început să-l adopte pentru designul și durabilitatea sa. Nike SB a fost lansat oficial în martie 2002, cu patru variante de culori inițiale Dunk Low Pro. Acest lucru a marcat intrarea dedicată a Nike pe piața skateboarding-ului. Nike SB a colaborat cu numeroși skateri profesioniști, cum ar fi Paul Rodriguez, Stefan Janoski, și Eric Koston, pentru a crea modele de pantofi de firmă adaptate la stilurile lor individuale de skateboarding. În 2023, marca a lansat o altă siluetă Dunk colaborativă cu Yuto Horigome - câștigătorul primei Olimpiade de skateboarding. Devotamentul său față de skateboarding a făcut ca Nike SB să lanseze o aplicație dedicată numită "Nike SB" pentru a se adresa comunității de skateboarding. Aplicația oferă conținut legat de skate, știri și lansări de produse. Marca este cunoscută pentru temele sale creative și unice pentru lansările de adidași. Unele teme au inclus lanțuri de fast-food precum McDonald's și Starbucks, precum și colaborări cu magazine de skate și artiști.

Nu a fost niciodată mai ușor să patinezi cu stil

Nike este prezentă în întreaga lume, iar marca încearcă cu adevărat să satisfacă nevoile tuturor. După ce brandul a lansat silueta Dunk și a văzut cât de mult a fost mediatizată în comunitatea de skateboarding, a decis să înființeze un sub-brand numit Nike SB, care se inspiră din cultura skate pentru a crea produse funcționale și elegante, realizate pentru a satisface nevoile skateboarderilor. Siluetele lansate în cadrul liniei sunt atemporale, cum ar fi Blazers, iar unele dintre ele poartă moștenirea riderilor profesioniști, cum ar fi Nike SB Janoski, un pantof cu un design minimalist și simplu, conceput în colaborare cu Stefan Janoski, sau Nike SB Nyjah Free, care prezintă o construcție ușoară și flexibilă și o parte superioară cauciucată unică, concepută de Nyjah Huston și Nike. Când trecem la cele mai emblematice siluete, este cu siguranță Dunk Low, într-un remake SB al pantofului de baschet original. Puteți găsi acești adidași în diferite variante, culori și colaborări. Lista de colaborări include mărci de modă interesante precum Concepts, Frame sau HUF. În plus, oferă parteneriate netradiționale, de exemplu cu companii de băuturi precum Jarritos sau Heineken și, pentru că este vorba despre comunitatea de skateri, trebuie să includem, bineînțeles, o colaborare cu Yuto Horigome, câștigătorul primei olimpiade de skateboarding. Am putea continua la nesfârșit, dar vă puteți convinge singuri cât de uimitori sunt adidașii.