Conectați

Îmbrăcăminte Pleasures

Pleasures și-a lansat propria linie de îmbrăcăminte pentru bărbați în 2015, într-un magazin pop-up din Los Angeles, curatoriat de Edison Chen. În 2016, compania a lansat colecția "Version 4.0", inspirată de un anumit interval de timp, din perioada 1994-1998. Inspirându-se din elemente ale muzicii grunge, metal și punk, brandul de îmbrăcăminte de stradă Pleasures, cu sediul în Los Angeles, a provocat o mare vâlvă atunci când a prezentat pe un tricou biletul de adio al lui Kurt Cobain. Chiar dacă scepticii și pasionații de grunge au denunțat cu duritate nesimțirea tânărului brand, decizia îndrăzneață a catapultat PLEASURES la o faimă fără precedent și l-a pus pe hartă - precum și pe spatele a numeroase victime ale modei. Piesele vestimentare realizate de Pleasures provoacă societatea în general. Cu toate că îmbrăcămintea controversată ar putea fi doar o modă trecătoare, Pleasures a demonstrat că este încă relevantă. hainele lor variază de la tricouri monotone, hanorace cu glugă și pantaloni de trening până la stări de spirit mai luminoase, mai sezoniere. Abordarea lor asupra îmbrăcămintei de stradă de înaltă ținută este proaspătă. O singură privire pe pagina lor și veți vedea la ce ne referim. Impactul său asupra culturii streetwear a fost marcat nu doar de abordarea sa distinctivă și unică față de modă, ci și de diversele colaborări cu mărci precum Dr. Martens, Puma, Converse sau HUF.

Derulați în jos
Derulați în jos
Derulați în jos